MENÜ

ISO 9001 - Minőségirányítási Rendszer (MIR)

Az ISO 9001 szabvány alapján kialakított minőségirányítási rendszereket a vevők, ügyfelek, állampolgárok egyaránt megkövetelik a szolgáltatóktól, gyártóktól és az önkormányzatoktól.

A minőségirányítási rendszer biztosítja a szervezeten belüli folyamatok áttekinthetőségét és lehetővé teszi a folyamatok napi irányíthatóságát. A kialakított bizalmi kapcsolat egyik legfontosabb feltétele az ISO 9001 (hatályos:2008) szabvány alapján működő és dokumentált irányítási környezet hiteles bemutatása. A tanúsítási folyamatok a bizalmi kapcsolat egyik legfontosabb láncszemét adják.

Minőségirányítási alapelvek:

  • vevő- és ügyfélközpontúság,
  • vezetés irányítói pozíciójának erősítése,
  • a dolgozók bevonása,
  • folyamatközpontú szemlélet,
  • rendszerközpontú vezetés szemlélet,
  • folyamatos javítás,
  • a döntések meghozatalának tényszerű megközelítése,
  • szállítói kapcsolatok a kölcsönös haszon érdekében.

A minőségirányítási rendszerek bevezetésének előnyei:

  • a rendezettség, átláthatóság hatására javul a vállalat piaci, az önkormányzat állampolgári, az egészségügy beteg általi megítélése,
  • lehetővé válik új belföldi és export piacok megszerzése,
  • egyértelmûvé, szabályozottá válnak a vállalkozáson belüli munkafolyamatok,
  • tisztázódnak a felelõségi és hatásköri viszonyok,
  • költséghatékonyabb termelés és szolgálatás valósítható meg,
  • csökkennek a minõséghibából eredõ veszteségek,
  • javul a vezetés információ ellátottsága,
  • bővülnek a vezetõk és az alkalmazottak ismeretei,
  • minőség- és piacorientált szemlélet alakul ki,
  • mindezek hatására a szervezet jelentős piaci előnyökhöz juthat.

Tanácsadóink megbízásaink során:

  1. Elvégzik megbízóink működési folyamatainak áttekintését és vizsgálatát
  2. A helyzetfelmérés eredményeit prezentálják a vezetésnek
  3. A tanuló szervezet szakembereinek aktív közreműködésével kialakítják az ISO 9001 szabvány által megkövetelt dokumentációs rendszert
  4. Irányítják a bevezetési folyamatot, ellenőrzik az eljárásoknak való megfelelést
  5. Elvégzik a belső auditorok képzését, irányítják a vezetői átvilágítás folyamatát
  6. Az ISO 9001 szerinti működést preauditálják és auditálják.
  7. Felkészítik a szervezetet a sikeres tanusításra

 Tanácsadóink a Fehér Ottó által kidolgozott és gyakorlatában bizonyított ütemtervet javasolják

   http://www.bizmanualz.com/sample-policies-procedures/sample-company-managemet-policy-procedure-template

 

Weblap készítés ingyen

Hírek

  • EgészségSuli.hu

  • Külsős hirdetések!

             Zavarban van

    # # #

  • Lenni, vagy szükségesnek lenni

    Az ember legbensőbb tulajdonsága az önbecsülés, a belső hit, az az érzés, hogy a munkája fontos, jól végzi, és ezért megbecsülik, meg tud felelni a követelményeknek. Ha ehhez minden feltétel és segítség adott, akkor megtapasztalja, hogy az életét maga irányitja. Ha ez igy van, az önbecsülés arra készteti, hogy a tehetségéhez és a képességéhez mérten mindent megtegyen, hogy az a folyamat - amelyre hatással van a munkája - hibamentes legyen.

    A vállakon álló piramisban az egymásrautaltság,  az összetartozás, és a szolidaritás érzése nagyon erős. Biztos az a tudat minden szinten, hogy a fentiek sorsa a lentiek kezében van, a lentiek teljesítményétől nagymértékben függ az egész piramis sorsa. Ezért a fentiek mindent megtesznek, hogy a lentieken csak elviselhető teher legyen, a lehető legjobb körülmények között, és minden szinten mindenki jól érezze magát.

    Persze ehhez kell egy jó irányítási rendszer!

     


     

Asztali nézet